Ecoul Stringurilor

Această pagină conține 1353 cuvinte, respectiv 11675 caractere și durează 5 minute pentru a fi citită.

Dragi cititori *, ascultători ** și spectatori ***,

Ecoul Stringurilor este o incursiune fascinantă în vastitatea Multiversului, unde timpul, spațiul și destinul sunt țesute într-o rețea complexă de stringuri vibraționale care leagă toate realitățile posibile.

În acest univers plin de alegeri și posibilități infinite, Gardienii MaRa și CosTelor navighează prin provocări extraordinare pentru a proteja echilibrul cosmic. De la destabilizări temporale și spațiale, la confruntări cu forțe străvechi și enigmatice, aceștia explorează limitele existenței și ale conștiinței colective.

Fiecare povestire din serie dezvăluie noi straturi ale Multiversului, arătând cum haosul și ordinea, diversitatea și unitatea, evoluează constant într-un dans fragil. Pe măsură ce MaRa și CosTelor înfruntă entități puternice și fenomene misterioase, ei învață că destinul nu este liniar, ci o rețea nesfârșită de alegeri interconectate.

Această serie vă invită să explorați tărâmuri dincolo de imaginație, unde realitatea însăși devine o forță vie și schimbătoare.

Autorul


Nodurile Eternității

Timpul destrămat

Timpul destrămat

Spațiul Învolburat

Spațiul Învolburat

Umbrele Multiversului

Umbrele Multiversului

Multiversuri Imaginare

Multiversuri Imaginare

Noul Fundament

Noul Fundament

Generații în Rezonanță

Generații în Rezonanță

Fractura Eternității

Fractura Eternității

Umbrele Nemărginirii

Umbrele Nemărginirii

Vortexul Infinitului

Vortexul Infinitului

Nodul Zeilor

Nodul Zeilor

Ascensiunea Vechilor Creatori

Ascensiunea Vechilor Creatori

Căderea Nodului

Căderea Nodului

Focul Regenerării

Focul Regenerării

Apexul Tăcerii

Apexul Tăcerii

Era Fracturii

Era Fracturii

Nodul Paradoxurilor

Nodul Paradoxurilor

Călătorii în Realitatea Fracturată

Călătorii în Realitatea Fracturată

Umbrele Viitorului Fracturat

Umbrele Viitorului Fracturat

Cronicile Rezonanței Inversate

Cronicile Rezonanței Inversate

Fragmentarea Ascunsă

Fragmentarea Ascunsă

Nodul Libertății Infinitului

Nodul Libertății Infinitului

Vârfurile Conștiinței Colective

Vârfurile Conștiinței Colective

Pulsul Eternității

Pulsul Eternității

Armonia Furtunii Cosmice

Armonia Furtunii Cosmice

Cântecul Singularităților

Cântecul Singularităților

Gardienii Creației Dinamice

Gardienii Creației Dinamice

Umbrirea Eternului Flux

Umbrirea Eternului Flux

Focul Nemuritorilor

Focul Nemuritorilor

Umbra Scânteii Reînviate

Umbra Scânteii Reînviate

Născuți din Paradox

Născuți din Paradox

Fractura Realității Comune

Fractura Realității Comune

Confluxul Destinelor Multiple

Confluxul Destinelor Multiple

Furtuna Destinelor Sincrone

Furtuna Destinelor Sincrone

Umbra Adevărului Fractal

Umbra Adevărului Fractal

Zorii Infinitului Multiplu

Zorii Infinitului Multiplu

Esența Unității Trecătoare

Esența Unității Trecătoare

Dimensiunea Renăscută

Dimensiunea Renăscută

* În vastul Multivers, unde alegerile și realitățile se întrepătrund în moduri infinite, MaRa și CosTelor, Gardieni ai stringurilor temporale, se confruntă cu o serie de amenințări existențiale care pun la încercare echilibrul cosmic.

Totul începe când Timpul și Spațiul se destramă, destabilizând realitățile din Multivers. MaRa și CosTelor luptă să stabilizeze destinele, identificând puncte cheie, cunoscute ca noduri, care sunt interconectate prin stringurile temporale fundamentale. Însă, în timpul căutării lor, descoperă entități care contestă ordinea actuală, cum ar fi Umbra Fragmentară, o manifestare a conștiințelor care resping convergența destinelor.

Pe măsură ce investighează mai adânc, cei doi descoperă o ființă mai veche decât ordinea curentă a Multiversului — Făuritorul de Ciclicități. Această entitate este însăși manifestarea ciclurilor temporale care fuseseră izolate pentru a permite evoluția Multiversului într-o formă fluidă. Cu toate acestea, MaRa și CosTelor realizează că nu pot pur și simplu să excludă această forță din existență. Ei negociază o reintegrare a ciclicității în noua ordine, fără ca aceasta să distrugă evoluția și diversitatea destinelor.

Seria explorează cum infinitul poate găsi armonie în haos, cum alegerile și destinul nu se exclud, ci se întrepătrund într-o structură complexă de posibilități. Prin manipularea stringurilor, MaRa și CosTelor se străduiesc să protejeze Multiversul de fracturare, dar învață în același timp că adevărata unitate poate să includă libertatea și diversitatea — fără ca stabilitatea să fie compromisă.

Astfel, Gardienii devin martorii unei noi ere a Multiversului, una în care evoluția constantă și ciclurile vechi trebuie să coexiste pentru a preveni haosul și stagnarea eternă.

  1. Timpul Destrămat
  2. Spațiul Învolburat
  3. Umbrele Multiversului
  4. Multiversuri Imaginare
  5. Noul Fundament
  6. Generații în Rezonanță
  7. Fractura Eternității
  8. Umbrele Nemărginirii
  9. Vortexul Infinitului
  10. Nodul Zeilor
  11. Ascensiunea Vechilor Creatori
  12. Căderea Nodului
  13. Focul Regenerării
  14. Apexul Tăcerii
  15. Era Fracturii
  16. Nodul Paradoxurilor
  17. Călătorii în Realitatea Fracturată
  18. Umbrele Viitorului Fracturat
  19. Cronicile Rezonanței Inversate
  20. Fragmentarea Ascunsă
  21. Nodul Libertății Infinitului
  22. Vârfurile Conștiinței Colective
  23. Pulsul Eternității
  24. Armonia Furtunii Cosmice
  25. Cântecul Singularităților
  26. Gardienii Creației Dinamice
  27. Umbrirea Eternului Flux
  28. Focul Nemuritorilor
  29. Umbra Scânteii Reînviate
  30. Născuți din Paradox
  31. Fractura Realității Comune
  32. Confluxul Destinelor Multiple
  33. Furtuna Destinelor Sincrone
  34. Umbra Adevărului Fractal
  35. Zorii Infinitului Multiplu
  36. Esența Unității Trecătoare
  37. Dimensiunea Renăscută

** Iată o listă de instrumente cu coarde, ordonate după numărul tipic de coarde, începând cu cel mai mic:

  1. Rebab – 1 până la 3 coarde
  2. Erhu – 2 coarde
  3. Nyckelharpa – 3 până la 4 coarde
  4. Shamisen – 3 coarde
  5. Balalaika – 3 coarde
  6. Charango – 5 până la 10 coarde (de obicei 5 perechi)
  7. Ukulele – 4 coarde
  8. Vioară – 4 coarde
  9. Violă – 4 coarde
  10. Violoncel – 4 coarde
  11. Contrabas – 4 coarde (uneori 5)
  12. Banjo – 4 până la 6 coarde
  13. Chitară – 6 coarde
  14. Chitară electrică – 6 coarde (7 sau 8 pentru gamă extinsă)
  15. Lăută – 6 până la 15 coarde (în funcție de tip)
  16. Mandolină – 8 coarde (4 perechi)
  17. Hurdy-gurdy – 6 coarde (inclusiv coarde pentru melodie și drone)
  18. Bouzouki – 6 până la 8 coarde
  19. Tar – 6 coarde
  20. Dulcimer – 3 până la 5 coarde
  21. Țiteră – 30 până la 40 coarde (variază)
  22. Psalteriu – 10 până la 30 coarde (variază)
  23. Veena – 4 coarde principale + 3 coarde drone
  24. Gayageum – 12 coarde (unele versiuni cu 18 sau 21)
  25. Koto – 13 coarde (variază, unele au 17)
  26. Guzheng – 21 până la 25 coarde
  27. Sarod – 17 până la 25 coarde (inclusiv coarde simpatetice)
  28. Sitar – 18 până la 21 coarde (7 principale + simpatetice)
  29. Liră – 7 până la 10 coarde
  30. Autoharp – 36 până la 37 coarde
  31. Harpă – 47 coarde (harpa de concert)

Numărul de coarde pentru unele instrumente poate varia în funcție de regiune sau modelul specific al instrumentului.

***

Autor

  • Născut în ziua de 31 ianuarie 1978, la București. Inginer diplomat al Universității „Politehnica” din București, Departamentul de Științe Inginerești, Filiera Francofonă, Divizia Electrică, specializarea „Inginerie electrică și calculatoare” (cursuri în limba franceză), studii aprofundate în domeniul ingineriei electrice la École Polytechnique Fédérale de Lausanne din Elveția (cursuri în limbile franceză și engleză), specializare postuniversitară în pedagogie la Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic din cadrul Universității „Politehnica” din București. Doctor inginer cu calificativ „foarte bine” (magna cum laude) în domeniul inginerie electrică al Universității „Politehnica” din București, Facultatea de Inginerie Electrică. Cadru didactic universitar (preparator, asistent, șef de lucrări) timp de 21 de ani la Facultatea de Energetică, Universitatea „Politehnica” din București și membru al Comisiei pentru Dezvoltarea Creativității din cadrul Academiei Oamenilor de Știință din România (AOSR). Consilier la Ministerul Educației, Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor începând cu anul 2007. Membru al Asociației Generale a Inginerilor din România (AGIR), al Asociației „Societatea Științifică ICPE” (SS ICPE), al Centrului pentru Științe, Prospectivă, Creativitate și Ficțiune (Centrul StrING) și voluntar în cadrul proiectului TROM.

    View all posts